• vyvy
  • V1

3Follower

  • vyvy
Facebook Twitter Google+ Share

អ្នកស្រាវជ្រាវបានបង្ហាញពីការគេងល្អបំផុតសម្រាប់ការឈឺចាប់រ៉ាំរ៉ៃ

[Copy link]
288019 0
Share
ជាទូទៅការរៀបចំកន្លែងគេងដែលល្អគឺជាាករលើកទឹកចិត្តអោយគេងលក់បានស្កប់ស្កល់ ។ ដោយគិតពីចំណុចទីតាំងដេកល្អបំផុតចំនួនប្រាំ សម្រាប់តំបន់ដែលមានការឈឺចាប់ធម្មតាចំនួនប្រាំដងនៃរាងកាយ ។

2443.jpg


១. ឈឺផ្នែកក
៖ ដើម្បីជួយធានាឱ្យបានជាសះស្បើយឡើងវិញ សាលាសុខភាពសាធារណៈរបស់សាកលវិទ្យាល័យ Harvard បានផ្តល់អនុសាសន៍មួយចំនួន ។ អ្នកចាំបាច់ត្រូវទ្រទ្រង់ចំណុចកោងធម្មជាតិដោយប្រើខ្នើយដែលមានរាងមូលនិង«ខ្នើយរាបស្មើរនឹងក្បាលរបស់អ្នក»។សម្រាប់អ្នកដេកចំហៀង៖ គួរដាក់ទីតាំងខ្នើយរបស់អ្នកនៅមុំមួយនៃកដាក់វាឱ្យនៅខ្ពស់ជាងក្បាល ។ នេះអាចជួយរក្សាឆ្អឹងខ្នងរបស់អ្នកអោយត្រង់បាន ។

២. ឈឺសន្លាក់ ៖ ដំណោះស្រាយសម្រាប់ការឈឺចាប់ស្មាគឺសាមញ្ញណាស់: កុំដេកសង្កត់លើស្មាដែលឈឺ ។

៣. ឈឺផ្នែកខ្នង
៖ ដេកលើផ្ទៃរៀបស្មើរហើយដាក់ខ្នើយនៅក្រោមជង្គង់របស់អ្នក ។ វេជ្ជបណ្ឌិតបាគៀរពន្យល់ថា "ដេកនៅលើខ្នងរបស់អ្នកហើយដាក់ខ្នើយមួយនៅក្រោមជង្គង់របស់អ្នក" ។ ទីតាំងនេះគាំទ្រខ្នងនិងឆ្អឹងខ្នង "អនុញ្ញាតឱ្យសាច់ដុំសរសៃពួរបានសម្រាក" ។

៤. ឈឺត្រង់ HIP (តំបន់កាយវិភាគឬសន្លាក់) ៖ ផ្នែកខាងស្តាំនិងឆ្អឹងចន្លោះគែម ។
សម្រាប់ការឈឺចាប់ត្រគាកដែលគួរអោយខ្លាច : ការដេកនៅលើចំហៀងរបស់អ្នកជាមួយនឹងខ្នើយនៅចន្លោះជង្គង់អាចទ្រនូវទម្ងន់របស់អ្នកឱ្យបានស្មើរគ្នាតាមរយៈរាងកាយរបស់អ្នក ។ វាជួយរក្សាសម្ពាធនៃសន្លាក់ត្រគាកនិងឆ្អឹងអាងត្រគាក ។

៥. ឈឺក្បាលឬឈឺថ្គាម ៖ ការឈឺចាប់សន្លាក់ ឬការឈឺចាប់ណាមួយគឺជាបញ្ហាមួយក្នុងចំណោមការឈឺចាប់ច្រើនបំផុតក្នុងការឈឺចាប់ ជាពិសេសនៅពេលអ្នកកំពុងព្យាយាមដេក ។ សូមក្រវាត់លើខ្នងរបស់អ្នកដោយដៃទាំងសងខាងដើម្បីជួយរក្សារាងកាយអោយមានលក្ខណៈធម្មជាតិ ។ ទីតាំងនេះអាចគាំទ្រដល់ក្បាលកនិងស្មាដែលអាចជួយកាត់បន្ថយរោគសញ្ញាដែលទាក់ទងនឹងភាពតានតឹងមួយចំនួន ៕


ប្រែសម្រួល៖ vyvy
ប្រភព៖ powerofpositivity

You have to log in before you can reply Login | Register Now

Points Rules

GO TopFast RepPreviousNext ThrBack LisCustomerMobile V
To Top