• jupi
  • Moderator

11Follower

  • jupi
Facebook Twitter Google+ Share

វិធីសាស្ត្រធម្មជាតិទាំង ១០ ដើម្បីព្យាបាលខ្លួនអ្នកពីជំងឺថប់អារម្មណ៍

[Copy link]
86894 0
Share
ការធ្លាក់ទឹកចិត្តអាចធ្វើឱ្យអ្នកមានគ្មានសង្ឃឹម ។ វាមានការផ្លាស់ប្តូរអាកប្បកិរិយារបស់អ្នក - សកម្មភាពរាងកាយ របៀបរស់នៅរបស់អ្នក និងសូម្បីតែវិធីនៃការគិតរបស់អ្នក ។

3.jpg

គន្លឹះទាំងនេះអាចជួយអ្នកមានអារម្មណ៍ប្រសើរឡើង៖

១. ចូលក្នុងទម្លាប់ ៖ វេជ្ជបណ្ឌិតអៀនឃុកដែលជានាយកនៃកម្មវិធីស្រាវជ្រាវជំងឺធ្លាក់ទឹកចិត្តនិងកម្មវិធីគ្លីនីកនៅ UCLA បាននិយាយថាប្រសិនបើអ្នកមានជំងឺធ្លាក់ទឹកចិត្តអ្នកត្រូវការទម្លាប់ ។ ជំងឺធ្លាក់ទឹកចិត្តអាចដកចេញនូវរចនាសម្ព័ន្ធចេញពីជីវិតរបស់អ្នក រលាយទៅម្តងបន្តិចៗ ។ ដូចនេះការកំណត់កាលវិភាគប្រចាំថ្ងៃអាចជួយអ្នកឱ្យត្រលប់មកស្ថានភាពធម្មតាវិញ ។

២. កំណត់គោលដៅ ៖ នៅពេលអ្នកមានអារម្មណ៍ក្រៀមក្រំអ្នកប្រហែលជាមានអារម្មណ៍ថាអ្នកមិនអាចសម្រេចបានអ្វីទាំងអស់ ។ នោះធ្វើឱ្យអ្នកមានអារម្មណ៍កាន់តែអាក្រក់អំពីខ្លួនឯង ។ ដើម្បីរុញច្រានភាពអវិជ្ជមាន ចូរកំណត់គោលដៅប្រចាំថ្ងៃសម្រាប់ខ្លួនអ្នក ។

៣. លំហាត់ប្រាណ ៖ វាជួយជម្រុញសារធាតុគីមីដែលផ្តល់អារម្មណ៍ល្អជាបណ្តោះអាសន្ន ។ វាក៏មានអត្ថប្រយោជន៍រយៈពេលវែងសម្រាប់អ្នកដែលមានជំងឺធ្លាក់ទឹកចិត្តផងដែរ ។ លោកខូឃ បាននិយាយថាការធ្វើលំហាត់ប្រាណទៀងទាត់ហាក់ដូចជាលើកទឹកចិត្តឱ្យខួរក្បាលវិលត្រឡប់ទៅរកភាពវិជ្ជមានវិញ ។

៤. ទទួលទានអាហារដែលមានសុខភាពល្អ ៖ មិនមានរបបអាហារអារម្មណ៏ណាដែលអាចជួសជុលការធ្លាក់ទឹកចិត្តបាននោះទេ ។ ទោះបីជាមិនមានអ្វីច្បាស់លាស់ក៏ដោយក៏ Cook បាននិយាយថាវាមានភស្តុតាងថាអាហារដែលមានអាស៊ីដខ្លាញ់អូមេហ្គា 3 (ដូចជាត្រីសាម៉ុងនិងត្រីធូណា) និងអាស៊ីតហ្វូលីក (ដូចជាស្ពៃខៀវនិងផ្លែបឺរ) អាចជួយបន្ធូរអារម្មណ៍ធ្លាក់ទឹកចិត្ត ។

៥. គេងគ្រប់គ្រាន់ ៖ ការធ្លាក់ទឹកចិត្តអាចធ្វើឱ្យពិបាកក្នុងការទទួលបានការបិទភ្នែកឱ្យបានគ្រប់គ្រាន់ ហើយការគេងតិចពេកអាចធ្វើអោយការបាក់ទឹកចិត្តកាន់តែអាក្រក់ឡើង ។

៦. ទទួលខុសត្រូវ ៖ នៅពេលអ្នកមានជំងឺធ្លាក់ទឹកចិត្តអ្នកប្រហែលជាចង់ដកខ្លួនចេញពីជីវិតហើយបោះបង់ការទទួលខុសត្រូវនៅផ្ទះនិងនៅកន្លែងធ្វើការ ។ សូមកុំធ្វើបែបនេះ!  ការចូលរួមនិងការទទួលខុសត្រូវប្រចាំថ្ងៃអាចជួយអ្នករក្សារបៀបរស់នៅដែលអាចជួយទប់ទល់នឹងជំងឺធ្លាក់ទឹកចិត្តបាន ។

៧. ដោះស្រាយបញ្ហាអវិជ្ជមាន ៖ នៅក្នុងការប្រយុទ្ធប្រឆាំងនឹងជំងឺធ្លាក់ទឹកចិត្តរបស់អ្នកការងារជាច្រើនគឺជាការផ្លាស់ប្តូរផ្លូវចិត្តដែលអ្នកគិត ។ នៅពេលដែលអ្នកមានអារម្មណ៍ក្រៀមក្រំ អ្នកអាចធ្វើការសន្និដ្ឋានយ៉ាងធ្ងន់ធ្ងរមួយចំនួន ។ នៅពេលដែលអ្នកមានអារម្មណ៏អាក្រក់អំពីខ្លួនឯងចូរប្រើតក្កវិជ្ជាជាការព្យាបាលដោយជំងឺធ្លាក់ទឹកចិត្តបែបធម្មជាតិ ។ អ្នកអាចមានអារម្មណ៍ថាគ្មាននរណាម្នាក់ចូលចិត្តអ្នកទេប៉ុន្តែតើមានភស្តុតាងពិតប្រាកដសម្រាប់រឿងនោះទេ? អ្នកអាចមានអារម្មណ៍ថាអ្នកជាមនុស្សគ្មានតម្លៃបំផុតនៅលើភពផែនដីប៉ុន្ដែតើវាទំនងជាទៅរួចទេ? វាត្រូវការការអនុវត្តល្អមួយ ប៉ុន្តែក្នុងពេលជាមួយគ្នានេះអ្នកអាចផ្តួលរំលំគំនិតអវិជ្ជមានទាំងនេះមុនពេលពួកវាអាចគ្រប់គ្រងអ្នកបាន។

៨. សូមពិគ្រោះជាមួយវេជ្ជបណ្ឌិតរបស់អ្នកមុនពេលប្រើប្រាស់ថ្នាំគ្រាប់ ៖ លោក Cook បាននិយាយថាមានភស្តុតាងគួរឱ្យភ្ញាក់ផ្អើលចំពោះថ្នាំបំបាត់ការឈឺចាប់មួយចំនួន ។ ថ្នាំទាំងនោះរួមមានប្រេងត្រីអាស៊ីតហ្វូលិក និងស្ប៉ា ។ ប៉ុន្តែការស្រាវជ្រាវបន្ថែមចាំបាច់ត្រូវធ្វើមុនពេលយើងដឹងច្បាស់នោះទេ ។ ជានិច្ចកាលអ្នកត្រូវពិគ្រោះជាមួយវេជ្ជបណ្ឌិតរបស់អ្នកមុនពេលចាប់ផ្តើមថ្នាំបន្ថែមណាមួយ ជាពិសេសប្រសិនបើអ្នកកំពុងប្រើប្រាស់ថ្នាំ ។

៩. ធ្វើអ្វីមួយថ្មី ៖ ពេលអ្នកក្រៀមក្រំអ្នកស្ថិតក្នុងភាពច្របូកច្របល់ ត្រូវជំរុញខ្លួនអ្នកឱ្យធ្វើអ្វីផ្សេង ។ លោក Cook បាននិយាយថា "នៅពេលយើងប្រជែងខ្លួនយើងធ្វើអ្វីមួយខុសគ្នា នោះនឹងមានការផ្លាស់ប្តូរសារធាតុគីមីនៅក្នុងខួរក្បាល "។

១០. ព្យាយាមសើចសប្បាយ ៖ ប្រសិនបើអ្នកមានអារម្មណ៍ក្រៀមក្រំអ្នកត្រូវចំណាយពេលសម្រាប់អ្វីដែលអ្នកចូលចិត្ត ។ តើនឹងមានអ្វីកើតឡើងបើមិនមានអ្វីធ្វើឱ្យអ្នកសប្បាយទៀត? លោក Cook និយាយថា "នោះគ្រាន់តែជារោគសញ្ញានៃជំងឺធ្លាក់ទឹកចិត្តប៉ុណ្ណោះ  ដូច្នេះអ្នកត្រូវតែបន្តព្យាយាម ៕


ប្រែសម្រួល៖ jupi
ប្រភព៖ webmd

You have to log in before you can reply Login | Register Now

Points Rules

GO TopFast RepPreviousNext ThrBack LisCustomerMobile V
To Top