• Orchid
  • Moderator

2Follower

  • Orchid
Facebook Twitter Google+ Share

តើការញ៉ាំអាហារនៅពេលយប់ អាចធ្វើអោយអ្នកឡើងទំងន់មែនទេ?

[Copy link]
413 0
Share
អ្នកឯកទេសផ្នែកសុខភាពបានចាត់ទុកអាហារពេលព្រឹកជាអាហារសំខាន់បំផុត។ ម្យ៉ាងវិញទៀតអាហារថ្ងៃត្រង់និងអាហារពេលល្ងាចត្រូវតែមានស្រាលបំផុត។ ការញ៉ាំអាហារយឺតយ៉ាវនាំឱ្យមានបញ្ហាសុខភាពដូចជាការឡើងទម្ងន់, កម្រិតកូលេស្តេរ៉ុល, និងបរិមាណ។ ប្រសិនបើអ្នកធ្លាប់ញ៉ាំអាហារពេលយប់ដើម្បីលើកតម្កើងសិរីរុងរឿងនៅពេលយប់ប្រហែលជាវាដល់ពេលហើយ។
ឈប់សិន ! តើហេតុអ្វីទៅ ?
dfgfg.jpg

ខ្លួនប្រាណរបស់យើងមានទម្លាប់ទទួលទានអាហារយ៉ាងមានប្រសិទ្ធភាពនៅពេលដែលយើងញ៉ាំក្នុងអំឡុងពេលថ្ងៃ។ មានន័យថាការបរិភោគនៅពេលយប់ បើប្រៀបធៀបទៅនឹងការទទួលទានអាហារដែលមានជាតិខ្លាញ់ក្នុងមួយថ្ងៃគឺវាអាចជាមូលហេតុដែលធ្វើអោយអ្នកឡើងទំងន់បាន។ ជាយោបល់ អ្នកគួរតែអនុវត្តន៏ចន្លោះពី 3 ម៉ោងរវាងអាហារនិងពេលគេងដើម្បីសុខភាពរាងកាយនិងសម្រកទម្ងន់" ។
ជាទូទៅវាត្រូវបានគេនិយាយថាអ្នកមិនគួរញ៉ាំនៅពេលយប់ទេព្រោះនៅពេលនេះការរំលាយអាហាររបស់អ្នកថយចុះយ៉ាងខ្លាំងដែលកាត់បន្ថយឱកាសនៃការដុតកាឡូរីដែលអ្នកញ៉ាំនៅពេលយប់។ ខណៈពេលដែលការរំលាយអាហាររបស់អ្នកមិនឈប់ធ្វើការសូម្បីតែពេលដែលអ្នកគេងវាមិនដំណើរការតាមរបៀបដែលវាល្អទេដែលធ្វើឱ្យអ្នកបន្ថែមជាតិខ្លាញ់ដែលនាំអោយឡើងទម្ងន់។ដូច្នេះវាល្អបំផុតក្នុងការញ៉ាំអាហារយ៉ាងហោចណាស់ពីពីរទៅបីម៉ោងមុនពេលគេងឬបរិភោគអាហារដែលមានកាឡូរីដែលអាចរំលាយបានយ៉ាងងាយស្រួល។ ញ៉ាំអាហារមានសុខភាពល្អនិងរស់នៅដោយសុខភាពល្អ៕



អត្ថបទដោយ៖ Orchid
You have to log in before you can reply Login | Register Now

Points Rules

GO TopFast RepPreviousNext ThrBack LisCustomerMobile V
To Top