• jupi
  • Moderator

11Follower

  • jupi
Facebook Twitter Google+ Share

អាហារដែលផ្តល់វីតាមីនល្អបំផុតសម្រាប់សុខភាព និងរាងកាយអ្នក

[Copy link]
292922 0
Share
តើអ្នកចង់ទទួលបានវីតាមីននិងជាតិរ៉ែតាមរបៀបធម្មជាតិ? មគ្គុទេសក៍របស់យើងបានបំបែកអាហារដែលល្អបំផុតសម្រាប់បំប៉នបន្ថែមនូវវីតាមីនសម្រប់អ្នក (និងរូបមន្តផ្សំដែលផ្តល់ជូននូវសុខភាពល្អ) ។

4325.jpg


១. វីតាមីន A
ហេតុអ្វីបានជាអ្នកត្រូវការវា?
វីតាមីន A ដើរតួនាទីយ៉ាងសំខាន់ក្នុងប្រព័ន្ធភាពស៊ាំ អាកប្បកិរិយាបន្តពូជ និងជាពិសេសភ្នែក ។ វីតាមីន A ដែលរួមមាន beta-carotene ជួយអោយលិង្គ (Retina), កែវភ្នែកនិងភ្នាសនៃភ្នែកដំណើរការបានត្រឹមត្រូវ។
កម្រិតខ្ពស់នៃវីតាមីនអាត្រូវបានរកឃើញនៅក្នុងដំឡូងជ្វា, ដំឡូងបារាំងផ្អែមល្មមអាចផ្ទុកវីតាមីន A ចំនួន 28,000 យូនីត ឬ 561% ។ ថ្លើមសាច់គោត្រីគោទឹកដោះគោស៊ុតនិងការ៉ុតក៏ជាប្រភពល្អផងដែរ។

4321.jpg


២. វីតាមីន B6
ហេតុអ្វីបានជាអ្នកត្រូវការវា?
វីតាមីន B6 គឺជាពាក្យឆ័ត្រសម្រាប់សមាសធាតុផ្សំ 6 ផ្សេងគ្នាដែលមានផលប៉ះពាល់ស្រដៀងគ្នាទៅនឹងរាងកាយ។ សមាសធាតុទាំងនេះធ្វើឱ្យអាហារបំប្លែងអាហារជួយបង្កើតជាតិអេម៉ូក្លូប៊ីន (ជាផ្នែកមួយនៃកោសិកាឈាមក្រហមរបស់អ្នក) រក្សាលំនឹងជាតិស្ករនៅក្នុងឈាមនិងបង្កើតអង្គបដិប្រាណដែលប្រឆាំងជំងឺ។ វីតាមីន B6 មាននៅក្នុង ត្រី, ថ្លើមគោ ប៉ុន្តែអាហារដែលសម្បូរទៅដោយវីតាមីនសំរាប់អ្នកទទួលទានបន្លែសុទ្ធគឺ Chickpea ឬ Garbanzo Bean ។ មួយពែងមានផ្ទុកនូវវីតាមីន B6 1,1 មីលីក្រាម (វីតាមីន B6) ឬ 55% នៃវីតាមីនឌីរបស់អ្នក។

4322.jpg

៣. វីតាមីន C
វីតាមីន C គឺជាសារធាតុប្រឆាំងអុកស៊ីតកម្មដ៏សំខាន់ហើយវាក៏ជាសារធាតុផ្សំចាំបាច់នៅក្នុងដំណើរការរាងកាយដ៏សំខាន់មួយចំនួនដូចជាការរំលាយអាហារប្រូតេអ៊ីននិងការសំយោគនៃប្រព័ន្ធបញ្ជូនសរសៃប្រសាទ ។ មនុស្សភាគច្រើនគិតថាក្រូចឆ្មាផ្ទុកទៅដោយវីតាមីន C ប៉ុន្តែម្ទេសប្លោកក្រហមមានវីតាមីនច្រើនជាងអាហារដទៃទៀត: វាមាន 95 មីលីក្រាមក្នុងមួយវើល ។ ប្រភពល្អផ្សេងទៀតរួមមានផ្លែគីវី, ផ្កាខាត់ណាខៀវ, ផ្កាឈូករ័ត្ន និងដើមកៅស៊ូជាដើម ។

4323.jpg

(នៅមានបន្ថែមទៀត)

ប្រែសម្រួល៖ jupi
ប្រភព៖ health
You have to log in before you can reply Login | Register Now

Points Rules

GO TopFast RepPreviousNext ThrBack LisCustomerMobile V
To Top