Facebook Twitter Google+ Share

វិធីសាស្ត្រ​ក្នុង​ការ​រត់​ប្រកបដោយ​សុវត្ថិភាព​

[Copy link]
399543 0
Share
                                                                                                 
                             
              
              
                                                                           

វិធីសាស្ត្រ​ក្នុង​ការ​រត់​ប្រកបដោយ​សុវត្ថិភាព​

វិធីសាស្ត្រ​ក្នុង​ការ​រត់​ប្រកបដោយ​សុវត្ថិភាព​
                             
                                      ​ការរត់ ឬ​ការ​រត់​តិចៗ​អាច​នាំអោយ​មាន​គ្រោះថ្នាក់​ប្រសិនបើ​អ្នក​មិន​ចំណាយពេល​ដើម្បី​រៀបចំ​នោះ​។​

American Council on Exercise បាន​បង្ហាញ​ពី​របៀប​ខាង​ក្រោម​នោះ​៖
      សូម​កម្តៅ​សាច់ដុំ​គ្រប់​ពេល​មុន និង​រក្សា​អោយ​ត្រជាក់​ក្រោយពី​អ្នករត់​។ ទាញ​សាច់ដុំ​របស់​អ្នក​ថ្នមៗ​ដើម្បី​ជួយ​ការពារ​ការឈឺ​     សូម​ប្រាកដថា អ្នក​មិន​រត់​ច្រើន​ពេក​នោះ​ទេ​     នៅពេលដែល​សាច់ដុំ​របស់​អ្នក​អស់កម្លាំង និង​ឈឺ​ពេក​, សូម​បន្ថយ​កម្រិត​, រយៈពេល និង​ភាព​ញឹកញាប់​នៃ​ការរត់​របស់​អ្នក​     ជំនួស​ការរត់​ដោយ​ការហ្វឹកហាត់​លើក​សាច់ដុំ​វិញ​     កុំ​បង្កើន​ចម្ងាយ​នៃ​ការរត់​លើសពី​១០%​ក្នុង​មួយ​សប្តាហ៍​     សូម​រត់​ប្រសិនបើ​អ្នក​រីករាយ​ជាមួយនឹង​វា៕                                                                                                 
                          

               
               
                                       
                              ប្រភព៖ http://www.health.com.kh
You have to log in before you can reply Login | Register Now

Points Rules

GO TopFast RepPreviousNext ThrBack LisCustomerMobile V
To Top