• sky
  • Moderator

3Follower

  • sky
Facebook Twitter Google+ Share

តើធ្វើដូចម្តេចដើម្បីចាប់ផ្តើមភោជនីយដ្ឋានមួយ?

[Copy link]
150435 0
Share
សហគ្រិនអាហារ ជារឿយៗសុបិន្តក្នុងការចាប់ផ្តើមភោជនីយដ្ឋាន និងងាកចំណង់ចំណូលចិត្តរបស់ពួកគេចំពោះម្ហូប។ ជាការពិតណាស់អ្នកដឹងថាអ្នកនឹងត្រូវជ្រើសយកកន្លែងទំនេរមួយ បង្កើតម៉ឺនុយទាក់ទាញសម្រាប់អតិថិជនដែលជាគោលដៅរបស់អ្នក ជួលបុគ្គលិកត្រឹមត្រូវ និងលើកកម្ពស់ភោជនីយដ្ឋានថ្មីរបស់អ្នកមុនពេលបើកទ្វារ ទៅសហគមន៍។ ទោះយ៉ាងណាក៏ដោយមានជំហានជាច្រើនដែលត្រូវធ្វើមុនពេលចាប់ផ្តើមដំណើរការ។


Untitled-1.jpg


១.ធ្វើកិច្ចការរបស់អ្នក។

នៅក្នុងឧស្សាហកម្មមួយ ការធ្វើការឧស្សាហ៍ព្យាយាមរបស់អ្នកមុនពេលចាប់ផ្តើម គឺសំខាន់សម្រាប់ភាពជោគជ័យ។ នេះជាការពិតណាស់សម្រាប់អាជីវកម្មភោជនីយដ្ឋានដែលគ្រាន់តែដឹងពីអាហារល្អ មិនទាន់គ្រប់គ្រាន់ទេ។

លោក Joe Erickson អនុប្រធានក្រុមហ៊ុន RestaurantOwner.com បាននិយាយថាភោជនីយដ្ឋានឯករាជ្យរាប់ពាន់ឆ្នាំបានបរាជ័យរាល់ឆ្នាំ ដោយសារតែម្ចាស់ហាងមិនបានត្រៀមខ្លួនឬដឹងពីអ្វីដែលត្រូវធ្វើ។

សូម្បីតែអ្នកបានធ្វើការនៅក្នុងភោជនីយដ្ឋានក៏ដោយ ក៏នៅតែមានមេរៀនច្បាប់គ្រប់គ្រង និងទីផ្សារជាច្រើនដើម្បីរៀន។ តំបន់មួយដែលមនុស្សជាច្រើនចង់ធ្វើជាម្ចាស់ភោជនីយដ្ឋាន គឺការផ្តល់អាជ្ញាប័ណ្ណក្នុងស្រុកនិងបទបញ្ជាសុខភាព។ អ្នកចម្អិនអាហារដែលមានបំណងចង់បើកដំណើរការ គួរតែយកចិត្តទុកដាក់ទៅលើដំណើរការអនុញ្ញាតពេលវេលានិងដំណើរការអធិការកិច្ច។


២.ទទួលយកបទពិសោធន៍ឧស្សាហកម្មច្រើនតាមដែលអ្នកអាចធ្វើបាន

ការទទួលបានការប្រណាំងប្រជែង នៅក្នុងឧស្សាហកម្មភោជនីយដ្ឋាន ជាអ្នកកំណត់ពេលវេលាដំបូងអាចជាការពិបាក។ ប្រសិនបើអ្នកមិនមានបទពិសោធពីមុន នៅក្នុងមុខជំនួញដោយខ្លួនឯងនោះទេ វាជារឿងសំខាន់ក្នុងការធ្វើជាដៃគូជាមួយ ឬជួលអ្នកដទៃ។

លោក Tony Doyle ម្ចាស់ភោជនីយដ្ឋានហុងកុង បានធ្វើការនៅភោជនីយដ្ឋានតាំងពីអាយុ 12 ឆ្នាំហើយបានបើកភោជនីយដ្ឋាន ដែលទទួលបានជោគជ័យជាច្រើនប៉ុន្តែគាត់នៅតែមានការរៀនសូត្រជាច្រើននៅពេលគាត់បានបើកដំណើរការដំបូងរបស់គាត់។

លោក Doyle បាននិយាយថា "មានរឿងច្រើនណាស់ដែលខ្ញុំមិនធ្លាប់ដោះស្រាយជាមួយពីមុន គឺនិយោជិក ប្រាក់បៀវត្ស បញ្ជីពន្ធ ការគ្រប់គ្រងគណនីធនាគារជាដើម" ។ អ្នកត្រូវមានចំណេះដឹងទូទៅអំពីការងាររបស់អាជីវកម្មមុនពេលអ្នកចាប់ផ្តើម និងមានបញ្ហាជាច្រើនដែលមនុស្សមិនអាចមើលឃើញបាន។

៣. ការជ្រើសរើសទីតាំងត្រឹមត្រូវ

បើគ្មានទីតាំងល្អទេភោជនីយដ្ឋានរបស់អ្នកនឹងត្រូវវិនាស មិនថាវាអស្ចារ្យយ៉ាងណាទេ។ លោក Marco Pipolo ម្ចាស់ក្រុមហ៊ុន Marcony Ristorante របស់ទីក្រុងញូវយ៉កបានទទួលមេរៀនដ៏មានតម្លៃពីភោជនីយដ្ឋានទាំង 5 ដែលគាត់ជាម្ចាស់ ប៉ុន្តែអ្វីដែលសំខាន់បំផុតនោះគឺថាទីតាំងដែលអាចធ្វើឱ្យរីកចម្រើន ឬធ្វើឱ្យអាជីវកម្មរបស់អ្នកខាតបង់។

សូម្បីតែនៅក្នុងហាងលក់ទំនិញចល័តក៏ដោយ ក៏ទីតាំងនៅតែបង្ហាញពីបញ្ហាដែរ។

៤. ចេះប្រែប្រួលតាមកាលទេសៈ


ខណៈពេលដែលមានភាពស៊ីសង្វាក់គ្នា ក្នុងគុណភាពម្ហូបអាហារនិងសេវាកម្ម គឺមានសារៈសំខាន់សម្រាប់ភាពជោគជ័យអាជីវកម្មភោជនីយដ្ឋានគឺនៅឆ្ងាយពីឋិតិវន្ត។

លោក Pipolo បាននិយាយថា "ខ្ញុំបានរកឃើញជាច្រើនឆ្នាំមកហើយ ដែលអ្នកត្រូវធ្វើបច្ចុប្បន្នភាព ការកែលម្អនិងការវិវឌ្ឍន៍ជាមួយនឹងរសជាតិ នៃការផ្លាស់ប្តូរជាសាធារណៈដើម្បីទទួលបានជោគជ័យ" ។

លោក Shemtob បានយល់ស្របដោយកត់សម្គាល់ថាម៉ឺនុយរបស់លោក តែងតែផ្លាស់ប្តូរ ដើម្បីឱ្យមានចានថ្មីៗនិងម្ហូបបន្ថែមទៀត។ នៅពេលអ្នកចាប់ផ្តើមជាមួយគំនិតនិងមីនុយរបស់អ្នកវាគួរតែមានភាពបត់បែនគ្រប់គ្រាន់ ដើម្បីសម្របខ្លួននៅពេលអតិថិជនរបស់អ្នកសួររកអ្វីដែលថ្មី។

៥. យកចិត្តទុកដាក់លើអតិថិជនរបស់អ្នកជាមុន

អ្នករាល់គ្នាដឹងថាភោជនីយដ្ឋានដែលទទួលបានជោគជ័យ ត្រូវការបម្រើម្ហូបឆ្ងាញ់ប៉ុន្តែមានកត្តាជាច្រើនទៀតដែលនាំឱ្យជោគជ័យនៃការផ្សងព្រេងរបស់អ្នក ហើយភាគច្រើនវាធ្វើឱ្យអតិថិជនរីករាយ និងភាពស្មោះត្រង់ដែលផ្តល់ជូនពួកគាត់។

អ្នកត្រូវរកការទុកចិត្តដោយធានាថា ពួកគេទទួលបានការថែរក្សានិងផ្តល់សេវាកម្មដ៏ល្អបំផុត នៅទីផ្សារសព្វថ្ងៃអ្នកក៏មិនអាចទទួលបានជោគជ័យដោយគ្មានប្រព័ន្ធផ្សព្វផ្សាយសង្គមនោះទេ។ ចំណីអាហារល្អគឺជារឿងសំខាន់ ប៉ុន្តែវាក៏ត្រូវការបច្ចេកវិទ្យាល្អរួមផ្សំគ្នាផងដែរ៕

ប្រែសម្រួល៖ sky

ប្រភព៖ businessnewsdaily
You have to log in before you can reply Login | Register Now

Points Rules

GO TopFast RepPreviousNext ThrBack LisCustomerMobile V
To Top