Facebook Twitter Google+ Share

បង្កើនសាច់ដុំស្មាសម្រាប់អ្នកដែលទើបនឹងចាប់ផ្តើម

[Copy link]
126059 0
Share
ប្រសិនបើអ្នកជាអ្នកថ្មីក្នុងការត្រៀមលក្ខណៈដើម្បីបង្កើនទំហំថាមពលកាន់តែខ្លាំងឡើងនិងបង្កើនកម្លាំងអ្នក ទម្លាប់នេះនឹងជួយអ្នកបាន។ ប្រព័ន្ធហ្វឹកហាត់កីឡាអត្តពលកម្មផ្ទាល់ខ្លួនសម្រាប់អត្តពលិកនិងអ្នកប្រណាំងប្រជែងដែលមានការប្រកួតប្រជែង - ជាទម្លាប់រួមបញ្ចូលទាំងការហ្វឹកហាត់ពង្រឹងកម្លាំងដើម្បីធានាដល់គោលដៅរបស់អ្នក។

3..jpg

ដើម្បីបំពេញគោលដៅសុខភាពល្អបំផុត សូមធ្វើឱ្យប្រាកដថាអ្នកកំដៅសាច់ដុំស្មារបស់អ្នកយ៉ាងហ្មត់ចត់, ដោយសារតែសន្លាក់ស្មាអាចងាយនឹងរងការប៉ះពាល់ ជាពិសេសសម្រាប់អ្នកចាប់ផ្តើមដំបូង។
- Endurance​ (ការស៊ូទ្រាំ) : 1-3 sets x 12-20 រយៈពេល 0-60 ​វិនាទីសម្រាកម្តង
- Hypertrophy: 3-5 sets x 6-12 រយៈពេល 60-90 វិនាទីសម្រាកម្តង
- Strength: 4-6 sets x 1-5 រយៈពេល 1-3 នាទីសម្រាកម្តង
- Power: 3-6 sets x 1-10 រយៈពេល 3-5 នាទីសម្រាកម្តង


ប្រែសម្រួល​៖ Roger
ប្រភព៖ mensfitness

You have to log in before you can reply Login | Register Now

Points Rules

GO TopFast RepPreviousNext ThrBack LisCustomerMobile V
To Top