• jupi
  • Moderator

11Follower

  • jupi
Facebook Twitter Google+ Share

ដំបូន្មានទាំង៥ សម្រាប់ការថែទាំសុខភាពរបស់អ្នកអំឡុងពេលអស់រដូវ

[Copy link]
119901 0
Share
ការរាំងរដូវអាចជាការតានតឹងហត់នឿយនិងធ្វើអោយពិបាកក្នុងជីវិតស្ត្រី។ បានកំណត់ដោយគ្លីនីយ៍ម៉ាដូដែលកើតមានឡើង 12 ខែបន្ទាប់ពីរយៈពេលនៃការមករដូវចុងក្រោយរបស់អ្នកហើយកត់សម្គាល់ចុងបញ្ចប់នៃវដ្តរដូវមក, ការរាំងរដូវមានន័យថាមានការផ្លាស់ប្តូរច្រើនក្នុងរាងកាយរបស់អ្នក។ អ្វីដែលអ្នកមិនដឹងគឺថាការអស់រដូវនាំអោយមានការផ្លាស់ប្តូរលើសពីវដ្តរដូវរបស់អ្នក។ ដោយសារការឡើងទម្ងន់និងការបាត់បង់សក់ទៅក្រចករលាកនិងភាពស្ងួតទ្វារមាសវាមានរោគសញ្ញាទាំងអស់ដែលអមជាមួយនឹងពេលវេលាដ៏សំខាន់នេះនៅក្នុងជីវិតរបស់អ្នក។ ការយល់ដឹងពីការផ្លាស់ប្តូរទាំងនេះអនុញ្ញាតឱ្យអ្នករៀបចំនិងគ្រប់គ្រងសុខភាពស្រ្ដីរបស់អ្នក។ ថ្វីបើមានការផ្លាស់ប្តូរទាំងនេះកើតឡើងក៏ដោយក៏មានអ្វីដែលអ្នកអាចធ្វើដើម្បីថែរក្សារាងកាយរបស់អ្នកពីក្បាលដល់ចុងជើង! នោះហើយជាមូលហេតុដែលយើងបានរកឃើញរោគសញ្ញានៃការអស់រដូវចំនួន 5 និងគន្លឹះក្នុងការទទួលការព្យាបាលមុនពេលអំឡុងពេលនិងក្រោយអស់រដូវ។

1.jpg

១. ការពារសក់របស់អ្នកជាមួយនឹងរបបអាហារដែលមានសុខភាពល្អ
យោងតាម ​​Huffington Post បាននិយាយថា "ខណៈកម្រិតខ្ពស់នៃអ័រម៉ូនស្ត្រីអំឡុងពេលមានផ្ទៃពោះធ្វើឱ្យស្ត្រីមានសក់ពេញរាងកាយនិងមានសុខភាពល្អការថយចុះកម្រិតនៃការអស់រដូវអាចមានផលប៉ះពាល់ផ្ទុយ" ។ លើសពីនេះទៅទៀតការផ្លាស់ប្តូររបៀបរស់នៅដូចជាភាពតានតឹងជំងឺឬរបបអាហារថ្មីអាចបណ្តាលឱ្យបាត់បង់សក់។ ការរក្សារបបអាហារដែលមានសុខភាពល្អគឺជាជំហ៊ានដំបូងក្នុងការការពារសក់របស់អ្នកអំឡុងពេលរាំងរដូវ។ 34 រោគសញ្ញារាំងរដូវរោគសញ្ញាណែនាំឱ្យបង្កើនការទទួលជាតិប្រូតេអ៊ីនវីតាមីន B វីតាមីន C និងជាតិដែក។ សូមទៅពិគ្រោះជាមួយគ្រូពេទ្យអំពីជម្រើសផ្សេងទៀតនិងពិគ្រោះជាមួយគ្រូពេទ្យមុនពេលផ្លាស់ប្តូររបបអាហារ។

២. ទប់ស្កាត់កុំឱ្យក្តៅដោយបន្ថយការញ៉ាំជាតិអាល់កុល
WebMD កំណត់កំដៅក្តៅជា "អារម្មណ៍រហ័សនៃកំដៅនិងជួនកាលមានពណ៌ក្រហមទឹកមុខនិងបែកញើស" ហើយខណៈដែលមូលហេតុពិតប្រាកដនៃការក្តៅក្រហាយមិនត្រូវបានគេដឹងនោះវាអាចទាក់ទងនឹងការផ្លាស់ប្តូរចរាចរ។ មធ្យោបាយល្អបំផុតមួយដើម្បីទប់ស្កាត់ការក្តៅគឺដោយជៀសវាងដូចជា:
- ភាពតានតឹង
- ជាតិកាហ្វេអុីន
- ម្ហូបអាហារហិរ
- កំដៅ
- គ្រឿងស្រវឹង

៣. ជៀសវាងការឡើងទំងន់របស់អ្នកជាមួយនឹងលំហាត់ប្រាណ
ជាមធ្យម ស្ត្រីបានឡើងទម្ងន់ពី 1,5 ទៅ 4 ផោនក្នុងមួយឆ្នាំបន្ទាប់ពីអាយុ 50 ឆ្នាំ (Replens) ។ អ្នកអាចមានការឡើងទម្ងន់សម្រាប់ហេតុផលមួយចំនួន។ ភាគច្រើនបំផុតជាទូទៅកំរិតអ័រម៉ូនអឺស្ត្រូកទាបការបាត់បង់សាច់ដុំនិងភាពតានតឹង ។ ការហាត់ប្រាណឱ្យបានទៀងទាត់និងការញ៉ាំអាហារល្អគឺជាការភ្នាល់ដ៏ល្អបំផុតរបស់អ្នកដើម្បីជៀសវាងការឡើងទម្ងន់។ ការហាត់ប្រាណកម្រិតទាបយូហ្គាហែលទឹកនិងដើរជុំវិញសង្កាត់របស់អ្នកគឺជាជំរើសដ៏ល្អសម្រាប់ការបន្តសកម្មភាពនៅក្នុងឆ្នាំក្រោយរបស់អ្នក។ ស្វែងយល់បន្ថែមអំពីរបៀបដែលការធ្វើលំហាត់ប្រាណអំឡុងពេលរាំងរដូវអាចជួយអ្នកបាន។

៤. បំបាត់ភាពស្ងួតទ្វារមាសដោយប្រើជាតិរំអិលទ្វារមាសនិងប្រេងរំអិល
ភាពស្ងួតរបស់ទ្វារមាសគឺជារឿងទូទៅប៉ុន្តែជាញឹកញាប់វាជាការភ្ញាក់ផ្អើលជារោគសញ្ញានៃការអស់រដូវដែលប៉ះពាល់ដល់ស្ត្រីអស់រដូវជាង 25% ។ ជាអកុសលរោគសញ្ញាទាំងនេះអាចចាប់ផ្តើមពីដំណាក់កាលអស់រដូវនិងបន្តសម្រាប់ជីវិតដែលនៅសល់ (Replens) ។ នៅដំណាក់កាលពាក់កណ្តាលអាយុ 30 ឆ្នាំកម្រិតអរម៉ូនអ៊ឹស្ត្រូសែនអាចចាប់ផ្តើមធ្លាក់ចុះហើយនាំអោយមានភាពស្ងួតទ្វារមាសប៉ុន្តែមានអ្វីដែលអ្នកអាចធ្វើបានដើម្បីបន្ថយភាពមិនស្រួល។ ការថែរក្សាសម្ងួតទ្វារមាសយូរ Replenders អាចជួយអោយមានភាពមិនស្រួលដែលបណ្តាលមកពីការស្ងួតទ្វារមាស។ ការបំពេញគឺមានភាពខុសប្លែកពីឡេឬប្រេងរំអិលដទៃទៀតព្រោះវាមានជីវប្រវត្ដិដែលអនុញ្ញាតឱ្យវាភ្ជាប់ទៅនឹងកោសិកាដែលស្ងួតនិងបង្រួមរហូតដល់កោសិកាទាំងនោះត្រូវបានបង្កើតឡើងវិញតាមធម្មជាតិ (ប្រហែល 3 ថ្ងៃម្តង) ។ នេះអនុញ្ញាតឱ្យជាលិកាទ្វារមាសស្រូបយកជាតិសំណើមដែលធ្វើឱ្យពួកគេមានជាតិទឹកនិងកកើតឡើងវិញ។

៥. កាត់បន្ថយភាពតានតឹងសាច់ដុំជាមួយនឹងបច្ចេកទេសបន្ធូរអារម្មណ៍
ភាពតានតឹងរបស់សាច់ដុំ ដែលមានអារម្មណ៍ថាសាច់ដុំតឹងតែងឬតឹងតែងជានិច្ច គឺជារោគសញ្ញារាំងរដូវដែលជាប់ទាក់ទងយ៉ាងជិតស្និទ្ធទៅនឹងភាពតានតឹងនិងការថប់បារម្ភ (34 រោគសញ្ញារាំងរដូវ) ។ ដូចជារោគសញ្ញាដទៃទៀតដែរភាពតានតឹងសាច់ដុំអាចកើតមានឡើងដោយសារអតុល្យភាពអ័រម៉ូនទូទៅដែលទាក់ទងទៅនឹងការអស់រដូវ៕


ប្រែសម្រួល៖ jupi
ប្រភព៖ replens
You have to log in before you can reply Login | Register Now

Points Rules

GO TopFast RepPreviousNext ThrBack LisCustomerMobile V
To Top