• tinako
  • Moderator

12Follower

  • tinako
Facebook Twitter Google+ Share

វិធីហាត់ប្រាណទាំង៥ សម្រាប់អ្នកធ្វើការអង្គុយយូរមានខ្លាញ់ក្បាលពោះ

[Copy link]
116095 0
Share
ប្រសិនបើអ្នកជាមនុស្សម្នាក់ក្នុងចំណោមអ្នកដែលចំណាយពេលភាគច្រើនថ្ងៃអង្គុយនៅកន្លែងធ្វើការអ្នកគួរតែសាកល្បងធ្វើលំហាត់លើកៅអីដូចខាងក្រោម។ របាយការណ៍បានបង្ហាញថាជនជាតិអាមេរិចជាមធ្យមមានពេលទំនេរ 4 ម៉ោងក្នុងមួយថ្ងៃហើយក្នុងនោះភាគច្រើនយកពេលនេះចំណាយលើការមើលទូរទស្សន៍ មើលគណនី Facebook និងអង្គុយលេងជាដើម!

leglifts.jpg

ដូច្នេះនៅពេលទំនេរពីការធ្វើការនៅផ្ទះអ្នកគួរសាកល្បងធ្វើលំហាត់លើកៅអីដើម្បីហ្វឹកហាត់សម្បទារបស់អ្នក ខាងក្រោមនេះគឺ Denise Austin ជាអ្នកហ្វឹកហាត់កាយសម្បទាដ៏មានប្រជាប្រិយភាពបង្ហាញពីការធ្វើលំហាត់ប្រាណសាមញ្ញទាំង 5 នេះសម្រាប់ស្ត្រីដែលរវល់និងការងារ ប៉ុន្តែត្រូវចងចាំថាត្រូវទទួលទានរបបអាហារមានកំណត់និងសុខភាពល្អ។

ទស្សនាវិដីអូខាងក្រោដើម្បីកាន់តែច្បាស់ពីរបៀបហាត់ប្រាណ៖



ហ្វឹកហាត់ធ្វើលំហាត់ប្រាណយ៉ាងហោចណាស់រយៈពេលមួយម៉ោងជារៀងរាល់ថ្ងៃដើម្បីទទួលបានរាងកាយដែលអ្នកសុបិន្ត!


សម្រួលអត្ថបទដោយ៖ Tinako
ប្រភព៖ tdhealthyfood.com

You have to log in before you can reply Login | Register Now

Points Rules

GO TopFast RepPreviousNext ThrBack LisCustomerMobile V
To Top