• tinako
  • Moderator

12Follower

  • tinako
Facebook Twitter Google+ Share

ភេសជ្ជៈដ៏អស្ចារ្យជួយបង្កើនកោសិកាខួរក្បាលនិងការចងចាំបានល្អ

[Copy link]
114181 0
Share
តើអ្នកអាចទទួលបានភាពឆ្លាតវៃជាងមុនដោយការផឹកទឹកធម្មតាដែរឬទេ?  វាមិនងាយស្រួលទេ។ ប៉ុន្តែវានៅតែអាចទៅរួចផឹកភេសជ្ជៈដើម្បីផ្តល់នូវអ្វីដែលចាំបាច់សម្រាប់ខួរក្បាលធ្វើឱ្យប្រសើរឡើង។

kokkino-krasi-stafulia.jpg

ស្រាក្រហម
ការស្រាវជ្រាវជាច្រើនបានបង្ហាញថាសារធាតុ polyphenols នៅក្នុងស្រាក្រហម (សូម្បីតែសូកូឡា) បង្កើនសម្ពាធឈាមនៅក្នុងខួរក្បាល។ វាអាចមានផលប៉ះពាល់តិចតួចបើអ្នកទទួលទានច្រើនអាចប៉ះពាល់ដល់មុខងារកោសិកាខួរក្បាល។

4892111-906306816.jpg

ទឹកផ្លែទទឹម
ទឹកផ្លែទទឹមមានសារជាតិប្រឆាំងអុកស៊ីតកម្មដ៏មានឥទ្ធិពលខ្លាំងក្លាជាងស្រាក្រហមនិងតែបៃតង។ ការសិក្សាខ្លះបានបង្ហាញថាសមត្ថភាពប្រឆាំងអុកស៊ីតកម្មនៃផ្លែទទឹមមានគុណសម្បត្តិជាងតែបៃតងនិងស្រាក្រហមបីដង។
យោងទៅតាមការណែនាំរបស់អ្នកវិទ្យាសាស្ត្រអ៊ីស្រាអែលថាទទួលទានទឹកផ្លែទទឹមរៀងរាល់ថ្ងៃអាចបន្ថយហានិភ័យនៃការវិវត្តទៅជាជំងឺសរសៃឈាមបេះដូងហើយវាត្រូវបានបញ្ជាក់ថាធ្វើអោយប្រសើរឡើងដល់ការចងចាំ។

1389219145819.jpeg

ទឹកផ្លែប៉ោម, ការ៉ុតនិង beet
ប្រសិនបើអ្នកលាយចំណីអាហារទាំងបីប្រភេទនេះនៅក្នុងម៉ាស៊ីនក្រឡុកមិនត្រឹមតែអ្នកទទួលបានការរួមផ្សំដ៏ស្រស់ស្អាតនោះទេតែអ្នកនឹងទទួលបានភេសជ្ជៈដែលសម្បូរទៅដោយសារធាតុប្រឆាំងអុកស៊ីតកម្មវីតាមីននិងសារធាតុរ៉ែ។ Beets បង្កើនកម្រិតនៃអុកស៊ីតកម្មនៅក្នុងខួរក្បាល, carrots មានផ្ទុក beta carotene ដែលមិនត្រឹមតែល្អសម្រាប់ប្រភេទស្បែកប៉ុណ្ណោះទេប៉ុន្តែវាជួយដល់ការបង្កើតឡើងនៃខួរក្បាលផងដែរខណៈផ្លែប៉ោមត្រូវបានគេបង្ហាញថាជួយការពារការកើតមានជម្ងឺវង្វេង។


សម្រួលអត្ថបទដោយ៖ Tinako
ប្រភព៖ baby-kids-parents.com

You have to log in before you can reply Login | Register Now

Points Rules

GO TopFast RepPreviousNext ThrBack LisCustomerMobile V
To Top