Facebook Twitter Google+ Share

បើខ្ជិលហាត់ប្រាណ ធ្វើតាមវិធីនេះ

[Copy link]
115791 0
Share
តើអ្នកមិនអាចអូសខ្លួនអ្នកទៅកាន់កន្លែងហាត់ប្រាណ? ជាក់ស្តែងអ្នកមិនអាចកម្ចាត់ភាពខ្ជិលក្នុងការទៅធ្វើលំហាត់ប្រាណនោះទេ ។ ក្រុមអ្នកវិទ្យាសាស្ត្រនៅសកលវិទ្យាល័យ Case Western Reserve បានរកឃើញថាសូម្បីតែរង្វាន់ផ្នែកហិរញ្ញវត្ថុក៏អាចជួយលើកទឹកចិត្តដល់បុគ្គលមួយចំនួនដើម្បីហាត់ប្រាណបានផងដែរ ។ ខាងក្រោមនេះ មានវិធី5 យ៉ាងដែលបានបង្កើតឡើងដើម្បីនាំអ្នកទៅកន្លែងហាត់ប្រាណ ។

4.jpg

- ​ បំពេញលក្ខខណ្ឌរាងកាយរបស់អ្នក
សូមបំភ្លេចខួរឆ្អឹងខ្នង:ទិនានុប្បវត្តិកីឡាអន្តរជាតិអាហារូបត្ថម្ភនិងការធ្វើលំហាត់ប្រាណការរំលាយអាហារបានរកឃើញថាការញ៉ាំអាហារពេលព្រឹកបង្កើនសុវត្ថិភាពរបស់វីអូអេនិងអតិបរមានៃជាតិខ្លាញ់សម្រាប់ថ្ងៃដែលនៅសេសសល់មានន័យថាអ្នកនឹងមានថាមពលពេញលេញនិងគ្រប់គ្រាន់នៅពេលវាដល់ពេលសម្រាប់ការហាត់ប្រាណរបស់អ្នក ។

- កំណត់គោលដៅ
ទទួលបានជាក់លាក់សម្រាប់លទ្ធផលល្អប្រសើរជាងមុន។ ការសិក្សាមួយនៅក្នុងទិនានុប្បវត្តិអន្តរជាតិនៃកីឡានិងលំហាត់ប្រាណចិត្តវិទ្យាបានរកឃើញថាការកំណត់គោលដៅប្រចាំសប្តាហ៍ធ្វើឱ្យអ្នកងាយនឹងប្រព្រឹត្តជាងការខិតខំប្រឹងប្រែងសម្រាប់គោលដៅ ។

- មិត្តភក្តិ
សាកលវិទ្យាល័យឃែនស៍បានរកឃើញថាធ្វើការជាមួយអ្នកណាម្នាក់ខ្លាំងជាងអ្នកបង្កើនកម្រិតអាំងតង់ស៊ីតេនៃកម្រិតរបស់អ្នកបាន 200% ។ នៅពេលដែលអ្នកបានឃើញខំប្រឹងរបស់ដៃគូ វាជាគន្លឹះដើម្បីជម្រុញឱ្យអ្នកធ្វើការខំប្រឹង បន្ថែមផងដែរ ។

- ចំណាយប្រាក់នៅលើវា
ប្តេជ្ញាចិត្តទៅកន្លែងហាត់ប្រាណឬក៏លះបង់តុល្យភាចំណាយរបស់អ្នក។ ការសិក្សាមួយដែលធ្វើឡើងដោយអ្នកស្រាវជ្រាវសាកលវិទ្យាល័យកាលីហ្វ័រញ៉ាបានរកឃើញថាអ្នកដែលត្រូវបានគេបង់ប្រាក់ដើម្បីទៅហាត់ប្រាណនោះបានកើនឡើងទ្វេដងនៃចំនួនអ្នកចូលរួម ។ នេះក៏ជាវិធីជម្រុញដ៏ប្រសើរមួយដែរដែលជួយជម្រុញអ្នកទោធ្វើលំហាត់ប្រាណ ៕


ប្រែសម្រួល៖ Tola
ប្រភព៖ menshealth
You have to log in before you can reply Login | Register Now

Points Rules

GO TopFast RepPreviousNext ThrBack LisCustomerMobile V
To Top