• vyvy
  • V1

3Follower

  • vyvy
Facebook Twitter Google+ Share

១០ ជំហានថែរក្សាសុខភាពបេះដូងរបស់អ្នក

[Copy link]
92890 0
Share
អ្នកមិនគួរមើលរំលងការថែទាំសុខភាពនោះទេ ។ ការបណ្តែតបណ្តោយដោយមិនអើពើនឹងសុខភាពនឹងធ្វើឱ្យអ្នកជួបបញ្ហាជាច្រើនដែលនឹកស្មានមិនដល់ ។ ដូច្នេះអ្នកគួរតែប្រើប្រាស់សកម្មភាពប្រចាំថ្ងៃដើម្បីបង្ការបញ្ហាទាំងនោះ ។

3.jpg

1. ប្រេងឆៅត្រូវបានគេដឹងថាជាប្រេងដែលមានរសជាតិឈ្ងុយឆ្ងាញ់បំផុត តែសូមកុំពិសារប្រេងប្រភេទនេះឱ្យលើសពី 3-4 ស្លាបព្រាកាហ្វេក្នុង១ថ្ងៃឱ្យសោះ ។

2. ជៀសវាងអាហារដែលមានសារជាតិមេ (ម្សៅស) ដូចជាប្រភេទនំប័ុង -ល- ។

3. សូមទទួលទានជាតិស្ករតិចតួចបំផុតតាមដែលអាចធ្វើទៅបាន ។


4. សូមបង្កើនការញ៉ាំផ្លែឈើនិងបន្លែ ។

5. ប្តូរទឹកដោះគោដែលមានជាតិខ្លាញ់តិចជំនួសឱ្យទឹកដោះគោ "bhaiya" ឬ "dabba" ។ ជ្រើសរើសប្រភេទទឹកដោះគោណាដែលមានជាតិខ្លាញ់ទាប។

6. ជៀសវាងអាហារសម្រន់ ចៀនហើយប្តូរអាហារដោយជ្រើសយកអាហារដែលមានជាតិខ្លាញ់ទាប និងផលិតពីស្រូវសាឡី ឬគ្រាប់ធញ្ញជាតិ ។

7. ញ៉ាំទឹកមួយកែវជារៀងរាល់ថ្ងៃដែលធ្វើពីឫសគល់ដំឡូងបារាំង, ប៉េងប៉ោះ, ទំពាំងបាយជូរ, ទឹកដោះគោ, ទឹកដោះគោ ឬក្រូចឆ្មា ។

8. ទទួលទានផ្លែឈើស្រស់ជំនួសឱ្យការផឹកទឹករបស់វា ។ អ្នកទទួលបានផលប្រយោជន៍បន្ថែមពីជាតិសរសៃរលាយ (ដែលមានភាពស្និទ្ធស្នាលជាមួយបេះដូង) ដែលរួមបញ្ចូលទាំង pectins និងអញ្ចាញធ្មេញ។

9. ដើរលឿនសម្រាប់រយៈពេល 30-40 នាទីយ៉ាងតិច 4-5 ថ្ងៃក្នុងមួយសប្តាហ៍។

10. ទទួលទានបរិមាណគ្រាប់ធញ្ញជាតិ Alsi ចំនួន 2 គ្រាប់រាល់ថ្ងៃព្រោះវាសម្បូរទៅដោយជាតិខ្លាញ់ Omega-3 ដែលមានជាតិខ្លាញ់ខ្ពស់៕


ប្រែសម្រួល៖ vyvy
ប្រភព៖  seasonsindia

Related threads

You have to log in before you can reply Login | Register Now

Points Rules

GO TopFast RepPreviousNext ThrBack LisCustomerMobile V
To Top