• Den
  • V1
  • Den
Facebook Twitter Google+ Share

វិធីសាស្ត្រតិចតួចដើម្បីធ្វើឱ្យអ្នកទទួលបានរាងស្លីមស្អាត

[Copy link]
60269 0
Share
ប្រសិនបើអ្នករកឃើញថាអ្នកព្យាយាមធ្វើតាមរបបអាហារដែលមានភាពស្មុគស្មាញដើម្បីបញ្ចុះទម្ងន់ឬបោះបង់អាហារដែលអ្នកស្រលាញ់នោះអ្នកទំនងជាបោះបង់និងត្រឡប់ទៅទម្លាប់ធម្មតារបស់អ្នកដោយសារតែវាងាយស្រួលជាង។ គន្លឹះក្នុងការសម្រកទំងន់និងរក្សាវាគឺដើម្បីរៀនល្បិចតិចតួចដែលធ្វើឱ្យសម្រកទម្ងន់មានភាពងាយស្រួល។

3.jpg

សូមក្រលេកមើលវិធីដ៏សាមញ្ញទាំងប្រាំពីរនេះដើម្បីជួយអ្នកឱ្យទទួលបានរាងស្លីមស្អាត៖
១. បរិភោគអាហារ 5 ដងក្នុងមួយថ្ងៃដោយចាប់ផ្តើមពីអាហារពេលព្រឹក ៖​ មនុស្សជាច្រើនរំលងអាហារពេលព្រឹកដោយគិតថានឹងធ្វើឱ្យពួកគេស្រកទម្ងន់។ វាមិនត្រឹមត្រូវទេ អ្នកគួរតែទទួលទានអាហារពេលព្រឹកជាចាំបាច់ ព្រោះរាងកាយរបស់បានអត់ឃ្លានរយៈពេលជាច្រើនម៉ោងខណៈពេលដែលអ្នកកំពុងដេក។ អ្នកត្រូវការថាមពល ដោយញ៉ាំអាហារពេលព្រឹកចំនួនប្រាំរៀងរាល់ថ្ងៃជារៀងរាល់ថ្ងៃដោយចាប់ផ្តើមជាមួយអាហារពេលព្រឹកអ្នកនឹងបញ្ឈប់ការដុតរំលាយអាហាររបស់អ្នកធ្វើឱ្យវាងាយសម្រកទម្ងន់។ តាមបញ្ជីជាតិគ្រប់គ្រងទម្ងន់ជាតិរាយការណ៍ថា 78% នៃសមាជិករបស់ពួកគេដែលបានបាត់បង់ទំងន់ - និងរក្សាវាទុក - បរិភោគអាហារពេលព្រឹកជារៀងរាល់ថ្ងៃ។

២. ផឹកទឹកឱ្យបានច្រើន ៖ ទឹកជួយឱ្យរាងកាយរបស់អ្នកបញ្ចេញជាតិពុលនិងជួយឱ្យអ្នករក្សាជាតិទឹកដែលជួយឱ្យអ្នកមានថាមពល។ នេះបើយោងតាមគ្លីនិក Mayo សូម្បីតែការខ្សោះជាតិទឹកតិចតួចអាចធ្វើឱ្យអ្នកអស់កម្លាំង។ ពេលដែលអ្នកអស់កម្លាំងអ្នកនឹងមិនសកម្មនោះទេ។

៣. ញ៉ាំបន្តិចយឺតៗ រហូតដល់អ្នកមានអារម្មណ៍មិនឆ្អែតពេក ៖ មនុស្សដែលស្គម ពួកគេកម្រនឹងទទួលទានច្រើន និងបរិភោគញឹកណាស់។
តើអ្នកដឹងទេថាខួរក្បាលរបស់អ្នកអាចចំណាយពេល 20 នាទីដើម្បីដឹងថាក្រពះរបស់អ្នកពេញទៅហើយ? ដោយសារតែបញ្ហានេះត្រូវប្រាកដថាឈប់បរិភោគមុនពេលអ្នកញ៉ាំច្រើនពេក។ ក្លាយជាអ្នកយល់ដឹងពីសញ្ញាអត់ឃ្លានរបស់អ្នក។ វាអាចជួយបានប្រសិនបើអ្នកញ៉ាំយឺតៗ ជំនួសឱ្យការញ៉ាំអាហារស្រស់ៗក្នុងរយៈពេល 5 នាទី។

៤. មើលទំហំរបស់អ្នក ៖ ការញ៉ាំច្រើនពេកអាចប៉ះពាល់ដល់ផែនការរបស់អ្នកដើម្បីបញ្ចុះទម្ងន់។ នៅពេលដែលអ្នកមិនមើលថាតើអ្នកញ៉ាំប៉ុន្មានអ្នកនឹងទទួលបានទម្ងន់ជំនួសឱ្យការបាត់បង់វា។ មនុស្សដែលរស់នៅស្លូតដោយស្លៀកពាក់តិចតួច។

៥. កុំទទួលទានកាឡូរី ៖ ភេសជ្ជៈប៉ូវកំលាំងភេសជ្ជៈ ទឹកដោះគោ ឬសូម្បីតែទឹកភេសជ្ជៈអាចផ្ទុកកាឡូរីច្រើន សូមផ្លាស់ប្តូរវាចេញជំនួសឱ្យភេសជ្ជៈកម្រិតទាបឬគ្មានកាឡូរីដើម្បីជួយអ្នកឱ្យស្រកទម្ងន់ដោយធម្មជាតិ។

៦. បរិភោគនំ ៖ អ្វីដែលអ្នកចូលចិត្តវាជាការមិនអីទេក្នុងការញ៉ាំវាពេលខ្លះក្នុងទំហំធម្មតា។ ជាទូទៅមនុស្សតិចតួចបំផុតអនុញ្ញាតឱ្យខ្លួនគេទទួលបានការអាណិតអាសតិចតួចពីព្រោះពួកគេដឹងថានេះអាចបង្ការកុំឱ្យលើសពីអ្វីដែលកើតឡើងនៅពេលដែលអ្នកបង្អត់អាហាររបស់អ្នក។

៧. ទទួលទានដំណេកឱ្យបានគ្រប់គ្រាន់ ៖ ការគេងគ្រប់គ្រាន់ ធ្វើឱ្យរាងកាយរបស់អ្នកមានថាមពល និងមិនសូវឃ្លាន៕


ប្រែសម្រួល៖ Den
ប្រភព៖ fitwatch
You have to log in before you can reply Login | Register Now

Points Rules

GO TopFast RepPreviousNext ThrBack LisCustomerMobile V
To Top