• sky
  • Moderator

3Follower

  • sky
Facebook Twitter Google+ Share

កំហុសទូទៅ ៥ យ៉ាងដែលសហគ្រិនធ្វើនៅពេលចាប់ផ្តើមអាជីវកម្មថ្មី

[Copy link]
46985 0
Share
ការចាប់ផ្តើមអាជីវកម្មថ្មី អាចជាការធ្វើដំណើរដ៏ល្អឥតខ្ចោះបំផុត ដែលមនុស្សម្នាក់អាចធ្វើបាន។ ប្រសិនបើអ្នកសម្រេចចិត្តចាប់ផ្តើមអាជីវកម្មផ្ទាល់ខ្លួន អ្នកអាចសន្សំទុកចិត្តខ្លួនឯងនិងអន្ទះអន្ទែងដោយរៀនមេរៀនងាយៗពីរបី ពីអ្នកដែលមានជោគជ័យនិងបរាជ័យ។ នេះគឺជាកំហុសកំពូលទាំងប្រាំដែលអ្នកអាចជៀសវាងនៅពេលបើកដំណើរការអាជីវកម្មរបស់អ្នក។


6.jpg


១. មិនមានការស្រាវជ្រាវទីផ្សារដែលមានប្រសិទ្ធភាពច្បាស់លាស់

ម្ចាស់អាជីវកម្មខ្នាតតូចជាច្រើន ឬអ្នកចាប់ផ្ដើមអាជីវកម្មជាច្រើនបានប្រមាណថា តើមានតម្រូវការប៉ុន្មានសម្រាប់ផលិតផលទាំងនោះ ឬចូលចិត្តសេវាកម្មរបស់ពួកគេ។ ទោះអ្នកចូលចិត្តរបស់នោះក៏ដោយ ក៏មិនប្រាកដថាអ្នកគ្រប់គ្នានឹងចូលចិត្តតាមអ្នកដែល។

តើទីផ្សារសក្តានុពលរបស់អ្នកមានទំហំធំប៉ុនណា? តើអ្នកណាជាដៃគូប្រកួតប្រជែងរបស់អ្នក ហើយតើពួកគេមានផលិតផលឬសេវាកម្មស្រដៀងគ្នាដែរឬទេ? តើផ្នែកណាខ្លះនៃគំរូអាជីវកម្មរបស់អ្នក ដែលអ្នកអាចកែលម្អ? សួរមិត្តភក្តិនិងក្រុមគ្រួសាររបស់អ្នកសម្រាប់មតិរបស់ពួកគេដំណើរការការស្ទង់មតិនិងធ្វើការប្រជុំក្រុមផ្តោតអារម្មណ៍ ដើម្បីបង្កើតទស្សនៈត្រឹមត្រូវមួយចំនួនស្តីពីការទទួលបានផលិតផលឬសេវាកម្មរបស់អ្នក។

២. ផលិតផលឬសេវាកម្មរបស់អ្នកមិនមានលក្ខណៈពិសេសប្លែកពីគេ

ប្រសិនបើម៉ាករបស់អ្នកគឺស្រដៀងគ្នាទៅនឹងអ្នកផ្សេងទៀតនៅទីនោះ តើហេតុអ្វីបានជាអ្នកលក់ត្រូវទិញពីអ្នក?

ដោយសារគុណភាពល្អប្រសើរជាងមុន? សេវាកម្ម​អតិថិជន? តម្លៃ?  ការដឹកជញ្ជូន? ឬយីហោ? មិនថាចំណុចណាដែលខុសគ្នារវាងអ្នកជ្រើសរើសទេ វាចាំបាច់ត្រូវបង្ហាញគ្រប់សារនិងការទំនាក់ទំនងរបស់អ្នក។ ប្រសិនបើអ្នកមិនមានអ្វីប្លែកពីគេទេនោះ អាជីវកម្មថ្មីរបស់អ្នកនឹងមានពេលវេលាដ៏លំបាកក្នុងការឈរលើទីផ្សារដែលមានមនុស្សច្រើននោះទេ។

៣. ការមិនគិតពិចារណាអំពីពេលវេលានិងថវិកាដែលអ្នកត្រូវការ

មិនថាអ្នកបើកដំណើរការលក់សម្លៀកបំពាក់ឬបើកហាងអនឡាញ អ្នកនឹងត្រូវការពេលវេលាច្រើន ថាមពលនិងធនធានគ្រប់គ្រាន់មុនពេលអាជីវកម្មរបស់អ្នកអាចដំណើរការបាន។ មុនពេលអ្នកចាប់ផ្តើមសូមប្រាកដថា អ្នកបង្កើតផែនការអាជីវកម្មជាមួយនឹងគោលដៅហិរញ្ញវត្ថុសមហេតុផល។ ត្រូវប្រាកដថាការរួមបញ្ចូលទាំងការចំណាយលើជីវភាពរស់នៅរបស់អ្នកត្រូវមានកំរិត ពីព្រោះប្រាក់ចំណូលប្រចាំខែរបស់អ្នកប្រហែលមិនមានរហូតដល់មួយឆ្នាំ ឬច្រើនជាងនេះទេ។ វាតែងតែល្អប្រសើរជាងមុន ដើម្បីចំណាយលើការចំណាយហួសហេតុរបស់អ្នក  ឬអាក្រក់ជាងនេះ, និងទុកបម្រុងសម្រាប់ការក្ស័យធន។

៤. ការផ្តោតអាម្មរណ៍ខ្លាំងពេកទៅលើរឿងឥតបានការ

វាងាយស្រួលក្នុងការទទួលបានព័ត៌មានលំអិតនៃគេហទំព័រ, ស្លាកសញ្ញានិងនាមប័ណ្ណរបស់អ្នក ដែលធ្វើឲ្យអ្នកបាត់បង់រូបភាពធំៗ ដូចជាការបំពេញគោលដៅលក់របស់អ្នក ដើម្បីធ្វើឱ្យប្រាកដថា អ្នកមិនខ្ជះខ្ជាយពេលវេលាដ៏មានតម្លៃ ចូរដាក់ផែនការវាយលុកមួយ ដែលបញ្ជាក់ពីរបៀបដែលអ្នកមានគម្រោង ដើម្បីចាប់ផ្តើមនិងពង្រីកអាជីវកម្មរបស់អ្នកនៅលើមូលដ្ឋានពីមួយថ្ងៃទៅមួយថ្ងៃ និងពីមួយសប្តាហ៍ទៅមួយសប្តាហ៍។

៥. ការកំណត់តម្លៃរបស់អ្នកទាបពេកអាចប៉ះពាល់ដល់ប្រាក់ចំណេញនៅក្នុងដំណាក់កាលដំបូងនៃអាជីវកម្មរបស់អ្នក

ត្រូវប្រាកដថាអ្នកកំពុងលក់តាមតម្លៃដែលអ្នកត្រូវការ ដើម្បីទទួលបានជោគជ័យ។ ការបញ្ចុះតម្លៃផលិតផលឬសេវាកម្មរបស់អ្នកនៅដើមដំបូង ដើម្បីកសាងមូលដ្ឋានអតិថិជនគឺល្អ ប៉ុន្តែអ្នកត្រូវប្រាកដថាតម្លៃរបស់អ្នកនឹងមិនរារាំងដល់សមត្ថភាពរបស់ក្រុមហ៊ុនអ្នក ដើម្បីរស់និងលូតលាស់ផងដែរ។ បើមិនដូច្នោះទេ អ្នកនឹងត្រូវចំណាយប្រាក់ដោយខ្លួនឯងក្នុងប្រតិបត្តិការរយៈពេលវែង។

ការធ្វើកំហុសនៅពេលបើកដំណើរការអាជីវកម្មថ្មី គឺជាមេរៀនជៀសមិនផុច។ ទោះជាយ៉ាងណាក៏ដោយសហគ្រិន ដែលរៀនពីកំហុសឆ្គងទាំងនោះ ហើយមិនធ្វើឱ្យកំហុសឆ្គងនោះកើតឡើងម្តងទៀត នោះពួកគេនឹងក្លាយជាមនុស្សដែលមានភាពជោគជ័យបំផុត

អត្ថបទ៖ sky
You have to log in before you can reply Login | Register Now

Points Rules

GO TopFast RepPreviousNext ThrBack LisCustomerMobile V
To Top