• jupi
  • Moderator

11Follower

  • jupi
Facebook Twitter Google+ Share

វិធីហាត់ប្រាណទាំង៧របៀបដែលជួយឲ្យអ្នកជាមនុស្សកាន់តែឆ្លាតជាងមុន!

[Copy link]
119 0
Share

ខាងក្រោមនេះគឺជាវិធី 7 យ៉ាងដែលអ្នកអាចធ្វើការហាត់ប្រាណបាន មិនថា អ្នកចូលចិត្តរត់ លើកទម្ងន់ ឬ លេងកីឡា - វាអាចជួយអ្នកឲ្យរក្សាការផ្តោតអារម្មណ៌ ទទួលបានការឡើងដំណែង ហើយក៏មិនភ្លេចកូនសោរបស់អ្នកម្តងទៀតឡើយ។


3b367083411d426fb5dc5194db8f5cdb.jpg


  

១. លំហាត់ប្រាណជាទៀងទាត់បង្កើនជំនាញក្នុងការសម្រេចចិត្ត

  

ខួរក្បាលរបស់អ្នកត្រូវការអុកស៊ីហ្សែនដើម្បីធ្វើលំហាត់ប្រាណ ហើយអ្នកដែលហាត់ប្រាណមានអុកស៊ីហ៊្សែនហូរចូលទៅ ខួរក្បាលផ្នែកខាងមុខច្រើនដែលវាជាតំបន់ដែលពាក់ព័ន្ធនឹងការសម្រេចចិត្តនិងការចងចាំ។

  

២. កីឡាធ្វើអោយអ្នកក្លាយជាអ្នកអានផែនទីល្អជាងមុន

  

ការមានសម្ថតភាពក្នុងការគិតទុកមុននៅក្នុងចិត្ត ពីរបៀបដែលអ្នកនឹងផ្លាស់ទីតាំងរបស់វត្ថុមួយតាមរយ៖ការគិតរបស់អ្នក វាជាសម្ថភាពមួយដែលជួយឲ្យអ្នក កាន់អានផែនទីបានកាន់តែប្រសើរ។

  

៣. ការហ្វឹកហាត់ពង្រឹងកម្លាំងជួយពង្រឹងការផ្តោតអារម្មណ៍បានល្អ

  

ការហ្វឹកហ្វឺនកម្លាំងទាមទារឲ្យអ្នកមានការផ្តោតអារម្មណ៍ខ្ពស់។ កាលណាអ្នកហាត់ពង្រឹងកម្លាំងបានកាន់តែល្អ អ្នកក៏ចេះយកឈ្នះលើការរំខានផ្សេងៗពីខាងក្រៅបានល្អផងដែរ។

  

៤. ការអាចស៊ូរទ្រាំនឹងការហាត់ប្រាណវាអាចជួយឱ្យអ្នកដើរតាមគម្រោងរបស់អ្នកបានជាប់លាប់

  

នៅពេលអ្នករត់ ឬជិះកង់អស់រយៈពេលមួយម៉ោងឬច្រើនជាងនេះ អ្នកមិនមែនត្រឹមតែរៀនយកឈ្នះឈឺចាប់ខ្លាំងដូចអ្នកកំពុងប្រយុទ្ធប្រឆាំងនឹងគំនិតរបស់អ្នកទេដោយនិយាយថា "ហេចូរយើងធ្វើអ្វីមួយផ្សេងទៀត" ។ យោងតាមក្រុមអ្នកស្រាវជ្រាវបានឱ្យដឹងថាសមត្ថភាពដើម្បីយកឈ្នះលើការចាប់ទាញនោះគឺមានសារៈសំខាន់ចំពោះការធ្វើកិច្ចការច្រើនមុខនៅលើការងារនិងការចងភ្ជាប់ជាមួយផែនការនិងគោលដៅរយៈពេលវែង។


  

3bffc33f3190443bb3fe01729830273f.jpg

  


៥. កីឡារត់ប្រណាំងជួយដល់ការចងចាំបានប្រសើរឡើង

  

កីឡារត់ប្រណាំង ជួយឲ្យខួរក្បាលរបស់អ្នកបញ្ចេញសារធាតុគីមីមយយចំនួន ដែលជំរុញអោយលូតលាស់និងការរស់រាននៃកោសិកាប្រសាទរបស់ខួរក្បាលរបស់អ្នក dopamine និង epinephrine ឡើងដែលអ្នកស្រាវជ្រាវជឿជាក់ថាអាចនៅពីក្រោយការបង្កើនការចងចាំ។

  

៦. យូហ្គាជួយអ្នកក្នុងការយល់ពីព័ត៌មានបានលឿន

  

ការធ្វើយូហ្គារយៈពេល 20 នាទីធ្វើឱ្យអ្នកមានលទ្ធភាពក្នុងការដំណើរការព័ត៌មានប្រសើរ និងត្រឹមត្រូវ។

  

៧. លំហាត់ប្រាណអាចជួយអ្នកបង្កើនផលិតភាពបានល្អ

  

យោងទៅតាមការសិក្សាមួយបានអោយដឹងថា ប្រសិនបើអ្នកហាត់ប្រាណបានទៀងទាត់ អ្នកមានភាពសកម្មដល់ទៅ 23% ច្រើនជាងថ្ងៃដែលពួកគេធ្វើលំហាត់ប្រាណបើធៀបទៅនឹងថ្ងៃដែលពួកគេមិនហាត់ប្រណ។ ជាថ្មីម្តងទៀតលំហាត់ប្រាណបង្កើនបរិមាណអុកស៊ីសែនដែលបញ្ជូនទៅខួរក្បាលបង្កើនថាមពលរបស់អ្នកនិងធ្វើឱ្យអ្នកជាមនុស្រកាន់តែច្បាស់លាស់និងក្លៀវក្លាជាងមុន។


  


You have to log in before you can reply Login | Register Now

Points Rules

GO TopFast RepPreviousNext ThrBack LisCustomerMobile V
To Top