• HooTa
  • Editor

1Follower

  • HooTa
Facebook Twitter Google+ Share

អាហារបំប៉នភ្នែកទាំង ៧មុខ!

[Copy link]
87 0
Share
បុគ្គលិកការិយាល័យ ជៀសមិនរួចដែលត្រូវឱ្យអង្គុយនិងធ្វើការនៅមុខអេក្រង់កុំព្យូទ័រពេញមួយថ្ងៃ។មនុស្សមួយចំនួននឹងធ្វើវាម្ដងទៀត។ ថ្ងៃនេះខ្ញុំនឹងណែនាំអ្នកអំពីអាហារដែលអ្នកញ៉ាំនិងជួយឱ្យភ្នែករបស់អ្នកភ្លឺរលោងនឹងមានសុខភាពល្អ៖
1. ផ្លែឈើ Berry

1jpg.jpg

ផ្លែឈើរបស់ Berry គឺជាក្រុមមួយនៃផ្លែឈើមានរសជាតិផ្អែម។ វាគឺជាប្រភពវីតាមីន C ដ៏ធំសម្បើម មានសារធាតុសំខាន់ៗដូចជាសារធាតុប្រឆាំងនឹងប្រតិកម្មអុកស៊ីត។ វាជួយការពារកុំឱ្យកោសិកាភ្នែកខូច ជួយកាត់បន្ថយហានិភ័យនៃការថយចុះនៃការរីទីណានិងបន្ថយអាការៈជំងឺភ្នែកឡើងបាយ។
2. បន្លែស្លឹកបៃតង

02cd134197774a53bd48ceb72be05459.jpg

បន្លែស្លឹកពណ៌បៃតង សំបូរសារធាតុសំខាន់ៗដូចជា លូទីននិងហ្សេអាហ្គ្យាន់ធីន ដែលជាអង់ទីអុកស៊ីដង់ វាជួយកាត់បន្ថយការខ្សោះជីវជាតិរបស់រីទីណានិងការកើតឡើងនៃជំងឺភ្នែកឡើងបាយ។
3. ស៊ុត

២.jpg

ស៊ុតគឺជាប្រភពនៃសារធាតុចិញ្ចឹម lutein និង zeaxanthin ទាំងអស់នេះជួយកាត់បន្ថយហានិភ័យនៃជំងឺងងឹត ធ្វើឱ្យកោសិកានៅក្នុងភ្នែកលូតលាស់ល្អ។
4. ការ៉ុត

ការ៉ុតត្រូវបានគេចាត់ទុកថាជាអាហារថែរក្សាភ្នែកដ៏អស្ចារ្យ សំបូរទៅដោយសារធាតុ Beta-carotene, វីតាមីន A និងសារជាតិ lutein ដើម្បីរក្សាភ្នែកឱ្យមានសុខភាពល្អនិងភ្លឺថ្លា។ ការ៉ុតជួយថែរក្សាកែវភ្នែក ទប់ស្កាត់កោសិកាភ្នែកមិនឱ្យខូចដោយសារពន្លឺព្រះអាទិត្យនិងកាំរស្មីផ្សេងៗ។
5. ផ្លែបឺរ

ផ្លែបឺរ វាមានប្រយោជន៍សម្រាប់សុខភាពភ្នែកពីព្រោះវាមានសារធាតុចិញ្ចឹមសំខាន់ៗដូចជាសារជាតិ lutein, beta-carotene, វីតាមីន B6 និងវីតាមីនសេដែលជួយធ្វើអោយភ្នែកមានសុខភាពល្អ បង្ការរោគនៃភ្នែក ជួយកាត់បន្ថយភាពចាស់នៃភ្នែក។
6. អាល់ម៉ុន

នៅក្នុងអាល់ម៉ុនសំបូរវីតាមីនE វាជួយកាត់បន្ថយការធ្លាក់ចុះនៃការរីទីណា។
7. ត្រីដែលមានខ្លាញ់ខ្ពស់

ត្រី សម្បូរអាស៊ីតខ្លាញ់ DHA ដែលជាអាស៊ីតខ្លាញ់ដែលរកឃើញនៅក្នុងភ្នែក។ ដូច្នេះវាត្រូវបានជួសជុលភ្នែករបស់យើងឱ្យត្រលប់មកវិញដោយផ្ទាល់ មានប្រេងរំអិលគ្រប់គ្រាន់ ហើយក៏អាចជួយឱ្យឆ្ងាយពីជំងឺភ្នែកស្ងួតផងដែរ៕



You have to log in before you can reply Login | Register Now

Points Rules

GO TopFast RepPreviousNext ThrBack LisCustomerMobile V
To Top