• HooTa
  • Editor

1Follower

  • HooTa
Facebook Twitter Google+ Share

12 ហេតុផលដែលគួរឱ្យភ្ញាក់ផ្អើលហេតុអ្វីអ្នកមិនអាចគេងបានស្រួល ?

[Copy link]
150 0
Share
ការខ្វះដំណេកជារៀងរាល់ថ្ងៃអាចធ្វើឱ្យយើងអស់កម្លាំងភ្លាមៗបន្ទាប់ពីភ្ញាក់ដឹងខ្លួន ។ លើសពីនេះទៅទៀត វាគឺជាមូលហេតុចម្បងនៃការឡើងទម្ងន់ ។
12. ខុសពីសីតុណ្ហភាព

1jpg.jpg


បើទោះបីជាការធ្លាក់ អ្នកអាចដេកលក់នៅក្នុងភាពកក់ក្តៅគឺរីករាយ, សីតុណ្ហាភាពល្អបំផុតគឺ 60-75 ° F (15-23 ° C) ។
ដំណោះស្រាយ: គ្របដណ្តប់ជាមួយភួយស្រាលហើយផ្លាស់ប្តូរវាទៅជាកម្តៅក្នុងពេលយប់ ។
11.លំហាត់ប្រាណ


02cd134197774a53bd48ceb72be05459.jpg



ការធ្វើលំហាត់ប្រាណរំញោចប្រព័ន្ធសរសៃប្រសាទដែលជាមូលហេតុដែលការគេងលក់បន្ទាប់ពីចូលទៅកាន់កន្លែងហាត់ប្រាណអាចជាបញ្ហា។
ដំណោះស្រាយ: ហាត់ប្រាណមិនតិចជាង 3 ម៉ោងមុនពេលចូលគេង។
10. កង្វះកាលវិភាគ

២.jpg
ដើម្បីសម្រាកឱ្យបានពេញលេញរាងកាយរបស់អ្នកត្រូវការពេលវេលាជាក់លាក់។ ក្រៅពីការទទួលបានការគេងឱ្យបានគ្រប់គ្រាន់ឬការចាប់វានៅថ្ងៃចុងសប្តាហ៍គឺមិនអាចទៅរួចទេ។
ដំណោះស្រាយ: ចូលគេងនៅពេលយប់រាល់យប់ជាការស្រេចរវាងម៉ោង 10 ព្រឹក។ និង 1 ម៉ោង។
9. ពន្លឺ


សូម្បីតែពន្លឺតូចបំផុតពីចង្កៀងឬអំពូល LED នៃឧបករណ៍អគ្គិសនីរញ៉េរញ៉ៃជាមួយនឹងការគេងរបស់អ្នក។ ភាពងងឹតវាគឺជាការសុបិន្តរបស់អ្នក។
ដំណោះស្រាយ: កម្ចាត់ប្រភពពន្លឺទាំងអស់ឬដាក់លើរបាំងដែលកំពុងដេក។
8. សម្លេងរំខាន


សម្លេងណាដែលធ្វើឱ្យសម្លេងរំខានដូចជារថយន្តនៅខាងក្រៅឬការនិយាយឮ ៗ របស់អ្នកជិតខាងជួយការពាររាងកាយពីការសំរាក។
ដំណោះស្រាយ: ប្រើចៃដន្យឬបើកសម្ងលេរំខានអ្នកយកភួយដើម្បីគ្របដណ្ដប់គ្រប់អ្វីៗទាំងអស់។
7. ប្រើគ្រែរបស់អ្នកមិនត្រឹមត្រូវ


មនុស្សជាច្រើនប្រើគ្រែរបស់ពួកគេសម្រាប់តែការគេងប៉ុន្តែយកទៅធ្វើកន្លែងការងារដែលធ្វើឱ្យគុណភាពនៃការគេងមានការថយចុះ។
ដំណោះស្រាយ: ទុកការងាររបស់អ្នកនៅខាងក្រៅបន្ទប់គេង។
6.(សារធាតុញៀន ( Caffeine )


វាគ្មានអាថ៌កំបាំងទេដែលជាតិកាហ្វេអ៊ីនបង្ការអ្នកពីការគេងលក់ស្រួល។ កុំភ្លេចថាវាត្រូវបានគេរកឃើញមិនត្រឹមតែនៅក្នុងកាហ្វេប៉ុណ្ណោះទេប៉ុន្តែវាក៏មាននៅក្នុងតែសូកូឡានិងផលិតផលផ្សេងទៀតមួយចំនួនផងដែរ។
ដំណោះស្រាយ: មានអាហារតិចជាងមុនដែលមានជាតិកាហ្វេអ៊ីននៅពេលល្ងាច។
5.ធ្វើឱ្យខ្លួនអ្នកគេងលក់


មនុស្សជាច្រើនចូលគេងដោយមិនចង់ដេកលក់ទេដោយសង្ឃឹមថាបំណងប្រាថ្នានេះនឹងកើតឡើងដោយខ្លួនឯង។ ទោះយ៉ាងណាក៏ដោយក្នុងករណីភាគច្រើនវានឹងមិនកើតឡើងទេ។
ដំណោះស្រាយ: ប្រសិនបើអ្នកមិនអាចគេងលក់ក្នុងរយះពេល 20 នាទីចូរក្រោកពីគ្រែហើយអានសៀវភៅ (មិនមែនក្នុងសៀវភៅមានអេឡិចត្រូនិចទេព្រោះវានឹងធ្វើឱ្យរឿងកាន់តែអាក្រក់) ឬធ្វើអ្វីមួយដែលសម្រាក។
4. ជាតិអាល់កុល( Alcohol)


ទោះបីជាជាតិអាល់កុលអនុញ្ញាតឱ្យអ្នកដេកលក់កាន់តែលឿនក៏ដោយវាជះឥទ្ធិពលអវិជ្ជមានដល់ចលនាភ្នែកយ៉ាងឆាប់រហ័សហើយអ្នកក្រោកឡើងអស់កម្លាំងនិងក្អួត។
ដំណោះស្រាយ: ផឹកស្រាមិនតិចជាង 2 ម៉ោងមុនពេលគេង។ ដើម្បីឱ្យកាន់តែប្រសើរឈប់ផឹកទាំងអស់គ្នា។
3. គិតច្រើន

ជាញឹកញាប់យើងវាមិនធ្វើឱ្យខួរក្បាលរបស់យើង "ចាប់ផ្ដើមឡើងវិញ" និងសម្រាកពីបញ្ហាប្រចាំថ្ងៃទៅមុនពេលចូលគេងដែលនាំឱ្យមានគុណភាពនៃការគេងតិច ។
ដំណោះស្រាយ: ប្រាប់ខ្លួនអ្នកពីការព្រួយបារម្ភទាំងអស់ហើយផ្តិតយកគំនិតរបស់អ្នកទៅអ្វីផ្សេងទៀតទាំងស្រុង។
2. គ្មានទម្លាប់

មុនពេលដេកលក់គឺជាហេតុផលមួយទៀតដែលអ្នកមិនមានអារម្មណ៍សម្រាកនៅពេលព្រឹក ។
ដំណោះស្រាយ: បង្ហាត់រាងកាយរបស់អ្នកឱ្យមានប្រតិកម្មទៅនឹងក្បួនដោះស្រាយជាក់លាក់មួយឧទាហរណ៍: ប្រើផ្កាឈូកក្តៅ (មិនត្រជាក់ពេកឬក្ដៅ) និងស្តាប់តន្ត្រី។ ងូតទឹកក្តៅប៉ុន្តែវានឹងពន្លឿនការរំលាយអាហាររបស់អ្នកហើយអ្នកនឹងពិបាកក្នុងការគេង។
1. របៀបនៃការគេង



ការដេកលក់ក្នុងស្ថានភាពមិនស្រួលទោះបីជាអ្នកនៅម្នាក់ឯងឬជាមួយដៃគូរបស់អ្នកក៏ដោយក៏ធ្វើឱ្យរាងកាយរបស់អ្នកតានតឹងខ្លាំងពេកដែលនាំឱ្យមានការខ្វះខាតក្នុងការសម្រាក។
ដំណោះស្រាយ: សន្មតថាទីតាំងមួយដែលអ្នកមានអារម្មណ៍ស្រួលបំផុតហើយព្យាយាមផ្លាស់ប្តូរវារហូតដល់អ្នកបរាជ័យ ។

You have to log in before you can reply Login | Register Now

Points Rules

GO TopFast RepPreviousNext ThrBack LisCustomerMobile V
To Top